ChalinzePengubah jenis kering bagi kilang kuasaManual dan kaedah pemasangan

  • masa pelepasan:2024-03-24 15:36:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:176
  • Penerangan pantas:

    Chalinze,Syarikat pengubah minyak terjunAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:ChalinzeApabila minyak operasi dicampu

Kandungan artikel

Syarikat pengubah minyak terjun

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

ChalinzeApabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Nieuw NickerieApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Lepaskan skru inti

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


ChalinzePengubah jenis kering bagi kilang kuasaManual dan kaedah pemasangan



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

servis teknikalTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai,ChalinzeKapasiti maksimum pengubah kotak, seperti saluran ventilasi,ChalinzeHarga pengubah kotak 1600, dan tidak boleh ada tanah.

penjual besarKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci,ChalinzeUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasi, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya m, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

ChalinzePengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

ChalinzeMaklumat produk lain
  • BeverwijkPembuat flipper automatikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

    BeverwijkPembuat flipper automatikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • YokosukaPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringKeadaan operasi asas dan parameter a

    YokosukaPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringKeadaan operasi asas dan parameter a

  • TevesoPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPasaran yang stabil

    TevesoPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPasaran yang stabil

  • TevesoPembuat paksi naikNilai menggunakan standard

    TevesoPembuat paksi naikNilai menggunakan standard

  • FortalezaJembatan naik hidraulik tetapTujuan dan skop penggunaan

    FortalezaJembatan naik hidraulik tetapTujuan dan skop penggunaan

  • FortalezaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memasang dengan betul sebelum bekerja

    FortalezaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memasang dengan betul sebelum bekerja

  • FortalezaPembuat flipper hidraulikAplikasi penyelenggaraan yang betul

    FortalezaPembuat flipper hidraulikAplikasi penyelenggaraan yang betul

  • NagasakiPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringMulakan model pemasaran baru

    NagasakiPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringMulakan model pemasaran baru

  • segera:Peringatan: Maklumat ChalinzePengubah jenis kering bagi kilang kuasaManual dan kaedah pemasangan memberi anda ChalinzePengubah jenis kering bagi kilang kuasaManual dan kaedah pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan ChalinzePengubah jenis kering bagi kilang kuasaManual dan kaedah pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChalinzePengubah jenis kering bagi kilang kuasaManual dan kaedah pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChalinzePengubah jenis kering bagi kilang kuasaManual dan kaedah pemasangan. ChalinzePengubah jenis kering bagi kilang kuasaManual dan kaedah pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChalinzePengubah jenis kering bagi kilang kuasaManual dan kaedah pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!